एउटा गज्जबको सन्तुलन

एउटा सार्वजनिक कार्यक्रम आयोजना भएको थियो । जसमा मेरो अफिस Uganda Media Womens association पनि सहभागी भएको थियो । विशेष गरी बालबालीकाका लागी रमाईलो तथा चेतनामुलक कार्यक्रम थियो । मेरो लागी त सबै रमाईलो र नयां अनुभव हुने नै भयो । तर एउटा कुराचाही विल्कुल अनौठो । एकजना मान्छे एउटा अग्लो साईकल माथी बसीरहेको थियो रुखको हांगा समातेर अनि साईकलको चक्का एउटा मात्रै थियो । म सोचीराथे यो मान्छे यो साईकल कसरी चलाउंछ होला भनेर । एकैछिनमा बैण्ड बाजा बज्न थाल्यो । उ साईकल चलाउदै कार्यक्रम स्थलबाट सडकमा निस्कियो । सडक पनि राम्रो पीच गरेको काहां हो र पुरै खाल्डाखुल्डी थियो । तर उसले मजाले साईकल चलाएर देखायो ।

The Power of balance

आखिर यसो सोचे मैले सन्तुलन त रहेछ अभ्यास न रहेछ । उसले आफ्नो शरिरलाई सन्तुलनमा राख्न सकेर त साईकल गुड्यो । तर अलिकति सन्तुलन गुमाएको भए उ घाईते पनि हुन सक्थ्यो । तर त्यस्तो खाल्डाखुल्डीमा पनि जोखीम मोलेरै उसले सन्तुलन मिलायो र लगभग चार किलोमीटर जति मजाले चलाएर देखायो । त्यो भीडमा उ माथी माथी उडीरहेको जस्तो अनौठो लाग्थ्यो । मैले त्यसैलाई आफ्नो जीवनसंग दांजेर हेरे । यस्तै हो सन्तुलन मिलाउन सके जीन्दगी एउटै चक्कामा पनि मज्जाले गुड्दो रहेछ । तर त्यो अलिकती अनौठो चाहीं हुदोरहेछ अरुका लागी । कतै आफ्नै पनि यस्तै अभ्यास हो कि । If you want to see the video..just click this link  http://www.youtube.com/watch?v=YF8ISXHFNYk&feature=youtu.be

Leave a comment